14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی

travian

RSS پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
FULLSAVE travian5
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان travian و آدرس travian5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

آرشیو پیوندهای روزانه
14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی

نکته ی اول - اگه دهکده های خودتون رو چیف کنید هیچ خسارتی به ده نمیرسه و هیچ کدوم از منبابع و ساختمون هاتون خسارت نمیبینه (فقط دیوارخراب میشه و نیروهای اون ده میمیرن) از این حربه برای آزاد کردن رییس های ده مادر یعنی دهی که اون ده رو باهاش ساختید یا تسخیر کردید استفاده میشه و مالکیت یک ده رو تغییر میده و باعث میشه بتونید 3 تا رییس بسازید.

نکته ی دوم - اگر قهرمان رو  برای پشتیبانی به هرکدوم از دهکده هاتون بفرستید دیگه جزو نیروهای همون ده میشه (برای تسخیر واحه های تسخیر نشده برای دهکده های دیگتون به کارتون میاد)

نکته سوم - اگه خواستید ساختمون خودتون رو تخریب کنید (از طریق ساختمان اصلی) نیاز نیست هر بار برای هر سطح هی برید تو ساختون اصلی و گزینه ی تخریب رو بزنید فقط کافیه که یه بار تو ساختمون اصلی گزینه تخریب رو بزنید وبعد به صفحه مرورگر دست نزنید تا تو همون بخش ساختمون اصلی بمونه سیستم بازی طوری طراحی شده که به ترتیب هرسطح که تخریبش تموم میشه اگه مرورگر رو ساختمون اصلی باشه تخریب سطح بعدی رو اتوماتیک شروع میکنه و همین طور الی آخر

نکته چهارم - این نکته از جالب ترین نکاته ! اگه میخوای دهی رو چیف کنید که از سیستم خودتون با اون اکانت بازی کردید یا صطلاحا چند اکانت رو با یک کامپیوتر استفاده میکنید (که قربونش برم تو ایران خودمون همه مولتی اکانتن!) اگه میخواید ده یکی دیگه از اکانت هاتون رو چیف کنید اما با پیام :" مهاجم و مدافع از یک کامپیوتر اسفاده میکنند" مواجه میشید راهش این هست که از طریق یه شخص دیگه ای وفاداری ده مورد نظر رو تا حد 0 بیارید پایین (اگه سخت بود با رییس از ده همون اکانت این کار رو بکنید که اگه چیف شد هم ضرر نکنید) طوری بشه که با یه رییس دیگه ده چیف بشه ) و اون وقت از ده اصلی که میخواید چیف کنید حمله کنید ! به طرز معجزه آسایی میبینید که ده چیف میشه ! مخلص کلام اینکه وقتی وفاداری ده کم بشه هم اکانتی (هم اتحاد یا جانشین یا هم کامپیوتر یا ...) می تونه ده رو چیف کنه    (اگر هم خدایینکرده نشد (که تا حالا سابقه نداشته چون خودم خیلی این کار رو کردم) بذارید اون شخص سوم ده رو چیف کنه و بعد شما روش چیف کنید این دیگه مو لادرزش نمیره !  یکم ضرر میرسه ولی زود جبران میشه)

راستی یه نکته ای هم در این مورد یکی از دوستان گوشزد کردن که اونم اینه که ممکنه این راه یکم خطرناک باشه و یه فرصت طلب بیاد و این وسط ده رو چیف کنه برای اینکه کسی متوجه نشه وفاداری ده مقصد اومده پایین می تونید از رییس های خود اون ده استفاده کنید (درصورت وجود) و با رییس های خودش وفاداریش رو کم کنید و بعد با یه رییس از اکانت اصلی ده رو چیف کنید !

 نکته پنجم - واحه های تسخیر نشده از انبار دهی که اون رو گرفته تغذیه میکنن پس اگه واحه شما غارت شد در اصل ده شما بدون دردسر غارت شده !! همچنین در مورد گندم منفی و این چیزا

نکته ششم - منابع در پایتخت هیچ حدی ندارن و تا بی نهایت میرن (ولی بدیهیه که انبار ها تا یه حدی بیشتر جا نمیشن و بدین ترتیب عملا حداکثر سطحی که میشه ساخت سطح 25 هست (اگر تمام دهکده پر از انبار بزرگ باشه !!) این عکس هم مخصوص ده n2000 هست که تو سرور3 برنده شد و هولدرش هم امین mfm معروف بود  منابع تا 21 برده بالا(به منابع دقت کنید))) انقدر هم سوال نکنید که همچین چیزی ممکنه نیست ! خودم عکس رو از رو اکانت برداشتم

عکس سایر منابعش رو هم اگه خواستید دارم

 

نکته هفتم - اگز می خواید همر های نجومی بسازید باید از یه دهکده به غیر از پایتختتون رو به عنوان ده همر انتخاب کنید و پایتختتون پارکینگ اون ده بشه چون فقط تو دهکده های غیر پایتخت میشه سرباز خانه و اصطبل بزرگ ساخت و همزمان نیروسازی کرد ولی این رو هم درنظر داشته باشید که اگه ده همرتون چیف بشه (واویلا!) همرتون میره رو هوا !! و اون وقت هست که ممکنه به شما پیشنهاد بشه که به جای تراویان بهتره منچ بازی کنید !! البته کسایی که همچین کار ریسکی انجام میدن مطمینا فکر دفاعیش هم هستن ولی اگه این کار رو درست انجام بدید (و سربازخونه و اصطبل + سربازخونه و اصطبل بزرگ و کارگاه 24 ساعت کار کنن) می تونید همر های خیره کننده ای که یه عمارت جادو رو به طور کامل تخریب می کنه بسازید و حد نیروسازیتون هم از این قراره : 500000 تبرزن 200000 شوالیه توتن 100000 منجنیق یا دژکوب

 از این بیشتر دیگه نمی تونید (تازه با کتیبه هست ) پس زور نزنید !

چند تا از رکورد های جهان رو هم ببینید بد نیست

نفر اول جهان

( مجموع گندم خورای همر = 1207892 )
فقط بزرگترین حماقتی که این عرب  انجام داده این بوده که همرش با این عظمت منجنیق نداشته !!! البته احتمالا همر رو از اول هم رمر (ramer) ساخته یعنی مخصوص تخریب دیوار(کمک برای حمله بعدی) و همین طور ممکنه  به خاطر لیموناد سازی بوده باشه ولی کلا همرش هیچ فایده ای برای کسی نداشته  من نمی دونم اساسا این همر رو برای چی ساخته؟ برای اینکه بره تو دیوار !!؟ اونم بیخودی ! چون یه دیوار دیگه انقدر ارزش نداره ( با یه مقدار خیلی کمتر از این هم میشد rammer شد

نفر دوم جهان

http://travian-reports.net/us/report/704765dfb3a

مال سرور اسپید دات کام بوده ( مجموع گندم خورای همر = 1102233 )

نفر سوم که داش محمد خودمون یعنی nini7 بزرگ هست که بر و بچز تراوین ایران میشناسنش (تمام رکورد های همر ایران دست ایشونه) و استاد همر سازیه و الان هم تو سرور7 مشغول ساختن بزرگترین همر جهانه (از 9 تا دهکده ای که داره 8 تاش 15گندمیه !! خودتون بگیرید دیگه !)

با خودش که صحبت میکردم میگفت اگه لینک های بالا رو دیده بود همر سازیش رو متوقف نمیکرد و بیشتر میکرد چون میتونست و فکر میکرد کسی بیشتر از این نساخته (واندری رو که آورده پایین در سطوح بالای 90بوده)

http://travian-reports.net/ir/report/6841060cb75,68412deef2b

مال دومین سرور اسپید ایران بود که تو اولین سرور هم ایشون رکورد دار بود ( مجموع گندم خورای همر =  858.450 )

  نکته هشتم - خیلی نکته ابتدایی هست ولی از بس که میپرسن میگم

برادران و خواهران عزیز رییس از تو دارالفنون تحقیق میشه و از تو قصر یا اقامتگاه ساخته میشه !! اقامتگاه در سطوح 10 و 20 و قصر در سطوح 10 و 15 و 20 می تونه رییس بسازه و اگه تو هرکدوم از این سطوح به جای رییس , مهاجر بسازید اون سطح رو از دست میدید و باید مهاجر ها رو بکشید اگر هم میبینید نمی تونید رییس یا مهاجر بسازید (سطح قصر یا اقامتگاه درست باشه) پس حتما سهمیه ساخت ده رو استفاده کردید از داخل قصر یا اقامتگاه به  گزینه توسعه برید و ببینید با این ده چه دهکده های دیگه ای رو تسخیر یا بنا کردید اگر اون ده بنا شده یا تسخیر شده رو نابود کنید یا با یه ده دیگه خودتون چیف کنید (مراجعه شود به نکته اول) اون وقت مالکیت ده عوض میشه و یه جا تو قصر مالک اول باز میشه !) ضمنا پیش نیازهای ساخت رییس رو رعایت کنید و موقع چیف به امتیاز فرهنگی خودتون و هم اتحاد یا متحد نبودن قربانی و جانشین و از یک کامپیوتر مشترک نبودن قربانی و رعایت نوبت چیف و .... رو رعایت کنید تا چیف خوبی داشته باشید (هیچ وقت موقع چیف فراموش نکنید که پشت اون اکانتی که دارید چیف میکنید یه انسان نشسته و اگه دیدید خیلی مقاومت میکنه و دهش رو دوست داره مردونه چیف نکنید چون براش زحمت کشیده من که هیچ وقت دهی رو که صاحبش راضی نبوده یا رو اکانت کار میکرده چیف نکردم (نماز خوندن تو ده چیف شده حرامه چون غصبیه !!!)

ضمنا قهرمان هم فقط میتونه واحه های توی 7*7 هر ده رو بگیره و واحه های دیگه مال شما نیست انقدر این سوال رو نپرسید تروخدا

نکته نهم - برای گرفتن کتیبه ی بزرگ از ده ناتار ها اقلا به یه همر با قدرت 13000 تبرزن و 6000 شوالیه توتن نیاز هست پس ریسک نکنید ! برای گرفتن ده واندر یا نقشه ساخت هم به همری تقریبا 2 برابر همر بالا نیازه (20000 تبرزن 10000 شوالیه توتن)

نکته دهم - کراپ لاک (قفل گندمزار)

اگه بتونید کسی رو کراپ لاک کنید تقریبا بدبختش کردید چون در موقعیتی قرار میگیره که گندم دهش به شدت منفی میشه و ظرفیت ساخت ساختمونش هم منفی میشه و هیچ کاری نمی تونه بکنه مگر اینکه کلی طلا خرج کنه و دوستاش کمکش کنن و کراپ لاک به این شرحه که شما تو حمله با منجنیق به ده قربانی این اهداف رو بزنید:

1-انبار  غذا - ساختمان اصلی

2-بازار - آسیاب

3- نانوایی -انبار

4-گندمزار - گندمزار

5-گندمزار - گندمزار

هرچی گندم زار بیشتری بزنید اوضاع رو بحرانی تر میکنید ! تو 5 موج منجنیق میتونید ده رو فلج کنید (خودتون حساب کنید دیگه گنم شدیدا منفی باشه انبار ها تخریب شده باشه و ساختمون اصلی هم نباشه و از همه بدتر برای ساخت ساختمون اصلی این پیام رو بده که غذای کافی نداریم گندم زار ارتفا بده و گندم زار هم بدون منبع و با اون همه گندم منفی امکان پذیر نیست ) بنا براین طرف کلا به فنا میره ! ضمنا زدن اردوگاه هم مستحبه !

نکته یازدهم - اینسرت کردن

اینسرت کردن یه ترفند عالی برای اینه که دهتون کرپ لاک نشه یا بعد از شکستن دفاع منجنیق بارون نشه و از این قراره که وقتی رو شما چند تا حمله هست فرض میکنید که حمله ی اول با تمام قوا هست و اصطلاحا موج پاکسازی گفته میشه و حمله های بعدش فقط با منجنیق و تعداد کمی نیرو برای از بین بردن ساختمون ها و منابع شماست و شما توانایی دفاع در برابر موج اول رو ندارید پس دفاعی هاتون رو طوری تنظیم میکنید که دقیقا بعد از موج اول حمله برسن به دهتون اینجوری موج اول که با تمام قوا هست بی خاصیت میشه و جاخالی داده میشه و در عوض موج های بعدی که همه با منجنیق هست و نیروی زیادی نداره دفاع میشه که خیلی عالی هست البته باید سرعت عمل خوبی داشته باشید چون چند ثانیه اشتیاه بند رو به آب میده !

نکته دوازدهم - ضد اینسرت !

 ضد اینسرت 1 : این راه از همه ساده تره ! فقط کافیه چندین موج حمله ی جعلی یا همون فیک خودمون ( با 1 سرباز یا منجنیق) قبل از موج حمله پاکسازی خودتون بذارید که اصطلاحا حمله ی شما گم بشه و طرف نتونه بفهمه حمله اصلی کدومه و دیگه اینسرت کردنش بی فایدس چون فکر میکنه حمله اول اصلیه و اینسرت میکنه و بعد میبینه که جلوی موج پاکسازی اینسرت کرده و به فنا رفته !!

ضد اینسرت 2 که راه حرفه ای هاست و مو لادرزش نمیره  یا تعداد زیادی حمله تو یک ثانیه

این ترفند هم برای این به کار میره که کسی نتونه تو حمله ی شما اینسرت کنه و از این قراره که شما باید تمام حملاتتون (موج پاکسازی و موج منجنیق) رو تو یک ثانیه بزنید که روش نسبتا ساده ای هست اولا باید از مرورگر فایرفاکس یا اپرا استفاده کنید روشش هم از این قرار هست که :

هر چه سرعت اینترنت شما بیشتر باشد تعداد حمله هائی که در یک ثانیه میتونید بدید بیشتر خواهد بود ولی با dial up هم میتونید 3 تا 4 حمله در یک ثانیه بدید.(من با adsl تا 12 حمله تو یک ثانیه دادم) :

برای شروع حتما دقت کنید که پنجره اضافه ای باز نباشه و از اینترنت و کامپیتر استفاده دیگه ای نشه. تا مشکلی ایجاد نکنه.
1) صفحه حمله به تارگت رو در چند tab باز کنید(به تعداد موج حمله)
2)سپس تعداد مهاجمین و کاتا ها هر موج رو وارد کنید و همه tab ها رو تائید کنید . ( تائید باره اول اما تائید بار دوم رو نزنید)
3) دقت کنید که حمله ها بصورت حمله عادی باشه و اصلا روی غارت نباشه. و چون کاتا داره تمامی موجها باید یک هدف رو انتخاب کنید. ( توصیه میکنم غیر از دوستان توتن که میتونن آبجو خوری رو راه بندازن و 10% هجومیشون رو افزایش بدن) همگی انبارهای غذا و گندم زارها رو هدف قرار بدن.
4) بروی گزینه فایل کلیک کنید وبعد گزینه work offline رو انتخاب کید
5) حالا در همه صفحات حمله روی تائید کلیک کنید.( که باید صفحه error یا لود نشدن ظاهر بشه
6)دوباره روی فایل بزنید و گزینه work offline مجددا بزنید
7) روی tab اول راست کلیک کنید و گزینه reload all tabs رو انتخاب کنید
8)یک پنجره باز خواهد شد که از شما اجازه reload شدن رو خواهد خواست. حالا تا جائی که میتونید کلیک enter رو شت سر هم بزنید.
9) توجه کنید که همیشه از tab اول شروع کنید وگرنه موجها بترتیب نمیرن.
خیلی مهم: حتما دقت زیادی بکنید که تعداد سرباز هائی تو هر موج انتخاب کردید درست باشه. اگر بیشتر از تعداد موجود سرباز وارد کرده باشید حمله صورت نمیگیره و همه چیز خراب میشه.
بعد از انجام تمامی مراحل بالا چک کنید که حملات همگی درست و بترتیب ارسال شدند خیلی آسونتر از چیزیه که بنظر میاد. چندین باز این روش رو خودتون امتحان کنید. تا کاملا یاد بگیرید.(به نقل از فروم اتحادمون !! چون اسمش هی عوض میشه نمی تونم بگم)

البته یه چیزی رو فراموش نکنید که هیچ چیزی مطلق نیست ! حتی اگه 10 حمله تو یک ثانیه بود باز هم اگه خیلی دقیق باشد می تونید اینسرت کنید کافیه بذارید چند دهم ثانیه(نصف ثانیه) بگذره بعد اینسرت کنید (من که کردم !! ) اگه دقیق باشید احتمالش خیلی بالاست میدونم خیلی سخته اما تراویان بازی حرفه ای هاست و حربه زدن به همدیگه اون رو جالب میکنه !

 

نکته سیزدهم - یه سری واژه ها هست که حتما خیلی هاتون بعضی هاش رو نمی دونید

نوب = تازه کار و اسکول و گلابی و ناوارد و کلا شاسکول !

کراپ = گندم

کاتا = منجنیق (catapult)

ram = دژکوب

متا meta = پیمان اتحاد چند اتحاد برای ساخت واندر (به تفضیل تو پست قبلی توضیح داده شده

launch لانچ کردن = (پرتاب کردن) اینجا یعنی حمله دادن همر

insert  = داخل کردن (چوپوندن !) اینجا یعنی الحاق کردن و داخل کردن نیرو وسط دفاع (نکته یازدهم رو با دفت بخونید)

چیف کردن = تسخیر کردن یک ده با رییس سناتور یا رییس قبیله

simulator = شبیه ساز (جنگ)

هولدر = نگه دارنده مثلا وقتی میگن طرف هولدر واندره یعنی رو واندر کار میکنه یا من هولدر این اکانتم و...

wonder = عمارت جادو (شگفتی جهان) که اتمام ساختش باعث پیروزی در بازی و تمام شدن سرور میشه

alliance = اتحاد !

hero = قهرمان

rank = رتبه

 sw = جنوب غرب-- se = جنوب شرق ++ ne = شمال شرق nw +- = شمال غرب -+

top 10 = 10 بازیکن برتر هفته که در پایان هفته مدال میگیرن

نکته چهاردهم - این نکته کاملا برداشت شخصی منه و هیچ اصراری ندارم که باور کنید:

اولا که بعد این همه بازی به این نتیجه رسدم که زره سازی و ارتقای زره سربازها تو حمله اون ها هم تاثیر داره !! بله درست فهمیدید ! من خنگ نشدم ! هیچ جای بازی هم این رو ننوشته اما واقعیت اینه که وقتی زره سربازاتون بالا باشه موقع حمله تلفات کمتری میدید (هیچ تاثیری رو کشته های دشمن و ضرر زدن بیشتر رو اونا نمیذاره اما فقط تلفات شما رو کم میکنه) من حمله های عادی زیادی رو (بعد از ارتقای زره مهاجمین) دیدم که از هر دو طرف زنده مونده داشتیم (در حالی که قبلا همه میمردن و تو شبیه ساز هم کسی از من زنده نمی موند)به هر حال من که این کار رو میکنم شما دوست داشتید نکنید ! نکته ی دوم اینه که هرچقدر که طرف قربانی شما امتیاز فرهنگی استفاده نشده کمتری داشته باشه(پاپ بازی نکرده باشه و دهش کم باشه) چیف کردنش سخت تره و هرچی طرف شاخ تر باش و دهکده هاش زیاد باشه و امتیاز فرهنگی برای ساخت ده نداشته باشه (هرچقدر هم میخواد بزرگ باشه) چیف کردن دهش آسون تره ! و این میزان کم کردن وفاداری رییس بین 5 درصد تا 25 درصد در نوسانه (پس هرچقدر که امتیاز فرهنگی بیشتری داشتید و ده نداشتید خوشحال باشید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان
فایل خرید حیوانات به طلا برای اسکریپت تراوین
سایت تراوین 5
چیف یا تسخیر کردن
اسکریپت
اسکریپت کامل تراوین ( پایه ی همه ی اسکریپت ها)
اسکریپت
قهرمان چیست؟
قیمت تبلیغات
آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید
آموزش ساخت سرباز در سرور اسپید
اموزش بازی با قوم پارس
نرم افزار رایگان ارسال ایمیل انبوه
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید
14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی
در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم
سرور تراوین 5
ساخت سایت تراوین
چکش زن
عکس های پروفای بازیکنان تراوین
آرشیو
مهر 1392
مرداد 1392
ارديبهشت 1392
برچسب ها
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1